Friday, December 11, 2015

IDEJE: Sveče

About a year ago I posted the same article in English and decided to post it separately in Slovene as well.
Ponovno je december in z mrazom prihaja tema prej in prej, sonce pa vzhaja vedno bolj kasneje. Zaradi tega vedno prav pridejo sveče. Skupaj sem dala nekaj povezav, kjer lahko najdete navodila za izdelavo sveč. Večina jih je pa na žalost v angleščini.




Model a sveče
Tu je zelo informativen video o vrstah modelčkov za sveče, ki jih večina že imamo doma. Video spada članku na tej povezavi.



Kavna sveča
A ne bi bilo super, če hiša blago diši po kavi? Tu je odlična ideja za uporabo kavnih usedlin, ki jih ponavadi zavržemo takoj po uporabi.
Popsugar.com
Oljna sveča
To je ideja, ko zmanjka voska, ali pa ko želiš uporabiti žarko olje.
Post image for Olive Oil Candles
Littlehouseliving.com
Na eni izmed Disneyevih spletnih strani (spoonful.com), sem našla nekaj slik, ki so mi zelo všeč. Vendar te spletne strani ni več in imam le slike, zato lahko te slike uporabite le za navdih.

Ledena sveča
These ice candles look great! The link doesn't work, but to achieve this look, you add ice while pouring melted wax into a mold
family.disney.com/crafts
To svečo se narediti tako, da daste zdrobljene ledene kocke v modelček med vlivanjem stopljenega voska. To sem že poskusila in je zelo lepo uspelo.


Sveča božične jelke
I want to make this for Christmas! The link doesn't work, but just as inspiration!
family.disney.com/crafts
Take sveče še nisem poskusila narediti, vendar sklepam, da moraš narediti modelček iz nekega kartona (mogoče šeleshamer ali pa karton od škatel kosmičev). Nato položiti stenj v vrh, ter položiti modelček v nek kozarec, da se ne bi modelček premikal.

Barvna sveča
To sliko sem našla na Pinterest-u, vendar sem šele kasneje ugotovila, da je povezava brez določenega vira, zato ni priloženih navodil tukaj.
Repiny.com

Veseli december!

No comments:

Post a Comment